RASPORED TRENINGA U FITNESS IN-u

09:00 - 10:00 10:00 - 11:00 11:00 - 12:00 15:30 - 16:30 16:30 - 18:00 17:00 - 18:00 18:00 - 19:00 19:00 - 20:00 20:15 - 21:15
Ponedjeljak
TOTAL BODY
INDIVIDUALNI TRENING
ENERGY BURN
ENERGY BURN
SENZUAL
Utorak
INDIVIDUALNI TRENING
INDIVIDUALNI TRENING
GIRJA STRONG
BASIC WORKOUT
BASIC WORKOUT
ENERGY BURN
Srijeda
TOTAL BODY
INDIVIDUALNI TRENING
ENERGY BURN
Četvrtak
INDIVIDUALNI TRENING
INDIVIDUALNI TRENING
ENERGY BURN
GIRJA STRONG
BASIC WORKOUT
SENZUAL
Petak
TOTAL BODY
INDIVIDUALNI TRENING
GIRJA STRONG
BASIC WORKOUT
ENERGY BURN
Subota

Pridružite nam se na nekoj od grupa prema rasporedu ili nas kontaktirajte za termin individualnog treninga. Ako nam niste blizu ili više volite vježbati ispred svog televizora ili kraj svog kućnog ljubimca, ispunite obrazac i prilagođeni individualni trening stiže u sandučić vaše e-pošte.

Osmišljena za sve vježbače koji ne znaju samostalno vježbati ili se nakon duge pauze vraćaju vježbanju. Treninzi se provode u našoj funkcionalnoj dvorani, a izvode se osnovne vježbe vlastitim tijelom (bodyweight) i s rekvizitima - TRX, girja, pilates lopta. Upoznaju se osnove aerobnog I anaerobnog treninga, te metodologija treninga. Nakon 3-4 mjeseca redovitog vježbanja u početničkoj grupi, većina naših vježbača prelazi u neku od naših naprednijih grupa.

TRENER: Martina Maltar

Senzual grupa je spoj aerobnog I anaerobnog načina vježbanja prilagođena nježnijem spolu I vježbačicama kojima jedini cilj nije skidanje kilograma već prije svega i oblikovano i zategnuto tijelo. Najčešći rekviziti su TRX, vlastito tijelo-bodyweight, pilates lopta, gume, loptice za oblikovanje. U ovaj trening uključeni su i elementi pilatesa, metode Ground force method I joge, a koji su važni za mobilnost zglobova, elastičnost I izduženost mišića. Treninzi se provode 2 puta tjedno.

TRENER: Martina Maltar

Mogućnosti u ovoj grupi su vježbanje 2 ili 3 puta tjedno. Grupa je odličan spoj aerobnog I anaerobnog režima treninga. Treninzi su prvenstveno osmišljeni za žene i naglasak je na vježbama oblikovanja guze, trbuha, bedara I ruku. Rekviziti za vježbanje su girje, TRX, pilates lopte, bućice, elastične gume, aerobic šipke, steperi. Velika pažnja daje se revolucionarnim aerobnim treninzima poput HIIT-a i TABATE. Anaerobni trening I trening snage provode se najviše u sistemu Strong First girje I treninga snage s bučicama i vlastitim tijelom. Grupa nije za početnike.

TRENERI: Martina Maltar, Danijel Maltar

Vježbanje je u stilu funkcionalnog treninga osmislila Martina Maltar tako da kombinira trening snage i oblikovanja u teretani na spravama, šipkama, bučicama I girjama (6 tjedana), te funkcionalni trening u dvorani (bodyweight, trx, Ground force method, steperi, pilates lopte – 2 tjedna). U teretani je jedan trening u tjednu naglasak na donji dio tijela, drugi trening u tjednu je naglasak na gornji dio tijela, dok je treći trening cardio I trbuh. U dvorani je naglasak na funkcionalnim, višezglobnim vježbama te vježbama mobilnosti I fleksibilnosti. Ovaj program također nije namijenjen početnicima.

TRENER: Martina Maltar

Ovaj funkcionalni trening osmislio je Danijel Maltar kao kombinaciju treninga s girjama, treninga snage koji se izvodi s raznim rekvizitima poput šipki, bučica, vlastitog tijela i funkkcionalnog treninga u kojem je cilj izdržljivost. Treninzi se izvode tri puta tjedno i tematski se izmjenjuju tj. na jednom treningu se radi samo sa girjama, na sljedećem vježbe snage na fitnes spravama, a na trećem vježbe izdržljivosti po principu Tabate , AMRAP-a i sl.

TRENER: Danijel Maltar

Total body je fitness program namijenjen ljudima koji žele zategnuti mišiće I podići formu. Program obuhvaća treninge u teretani, funkcionalni trening i cardio trening. Rekviziti uključeni u trening su uz sprave, bučice I šipke I bugarske vreće, TRX, girje, lopte, steperi, elastične gume. Sam trening počinje cardio zagrijavanjem, a dalje se provode kombinacije dviju ili više vježbi u nekoliko serija ili kroz AMRAP. Program nije za početnike.

TRENERI: Martina Maltar, Danijel Maltar

Ako niste dovoljno motivirani za trening a želite u što kraćem vremenu ostvariti željene rezultate, ako imate specifične ozljede, ako ste sportaš I trebate kondicijsku pripremu, želite se natjecati u fitness-u ili bodybuildingu, skinuti višak kilograma I oblikovati tijelo, naučiti osnove fitness-a, tada je ovo trening I pristup za vas. Dakle, program je prilagođen samo vama I vašim potrebama I željama. Na početku programa rade se uvodna testiranja te se prema tome trening I plan prehrane prilagođava vašem inicijalnom stanju. Kod ovog programa prisutna je najveća sigurnost u vježbanju jer ste pod stručnim vodstvom cijelo vrijeme te se tako smanjuje rizik od povrede. Također dobivate I opsežno znanje o tehnikama izvođenja pojedinih vježbi, planiranju treninga, intenzitetu treninga te su stoga I rezultati neizostavni i brži. I sam termin treninga može se prilagoditi vašim mogućnostima dolaska.

Hard body sustav treniranja osmislio je naš prijatelj I veliki trener, kineziolog, prof. Tomislav Dolušić. Trening se provodi uz pomoć 3 najmoćnija trenažera, a to su girja (kettlebell), suspenzijski trenažer (TRX), te naše vlastito tijelo (tzv. bodyweight vježbe). Kroz 12 tjedana, proći ćete i savladati preko 300 različitih, originalnih i opako učinkovitih vježbi.
Ovo je ujedno i trening natjecateljskoga tipa. Naime, na području cijele Hrvatske, BiH i Slovenije, postoji izazov (Challenge) u koji se mogu uključiti svi vježbači koji sudjeluju u Hard Body treningu, a najbolji rezultati promjene tijela i navika nagrađuju se nakon svakih 12 tjedana programa. Izuzetno smo ponosni što su upravo naše klijentice osvajale i prvo i drugo mjesto u dosadašnjim izazovima.



DIJAGNOSTIKA

Iz upitnika koji klijent ispunjava prilikom našeg prvog susreta doznajemo negove osnovne podatke, zdravstveno stanje, životne navike, prehrambene navike, tjelesnu aktivnost te želje i ciljeve. Mjerenjem na dijagnostičkoj vagi očitavamo dodatne podatke koji nam služe za praćenje klijenta.



TESTIRANJE

Provodimo nekoliko vrsta testiranja. U grupnim programima najčešće je to Hard Body testiranje, dok u individualnom pristupu provodimo procjenu razine mišićne jakosti i mišićne izdržljivosti te McGillovu bateriju testova za mišićnu izdržljivost trupa.



PLANIRANJE

Ovisno o inicijalnom stanju klijenta i njegovim željama i ciljevima, sastavljamo plan treninga te dajemo savjete o prehrani. Plan detaljno prolazimo s klijentom te po potrebi prilagođavamo. Planovi se obnavljaju i dopunjuju jednom mjesečno u skladu s napretkom klijenta.



PRAĆENJE

Redovitim dijagnostičkim vaganjem i testiranjem klijenta s pažnjom pratimo njegov napredak te ga daljnjim konzultacijama vodimo u finalno stanje. Intenzitet praćenja ovisi o inicijalnom dogovoru s klijentom te njegovom zdravstvenom stanju i zacrtanim ciljevima.